تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه تورکالا

سلام دوستان امیدوارم حالِ دلتون خوب باشه از اینکه به فروشگاه تورکالا تشریف آوردید بسیار سپاس گزاریم.


استخدام در سایت و کسب درامد از اینترنت


استخدام در سایت و کسب درامد از اینترنت

یک پیشنهاد شگفت انگیز برای کسب درامد شما دوستان عزیز لطفا متن رو با دقت تا آخر مطلاعه کنید

 

 پشتیبای ۲۴ساعته سایت هر سوالی پیشنهادی انتقادی و مشکلی داشتید در خدمت شما عزیزان هستیم  آیدی تلگرام

 https://telegram.me/plepeletaoj

 @plepeletaoj

این روز ها با توجه به شرایط اقتصادی کشور کسب درامد برای بسیاری از افراد جامعه بسیار دشوار است. بسیاری از افراد به امید اینکه در آینده بتوانند شغل مناسبی داشته باشند به سختی درس میخوانند و عده ای دیگر نیز راه های دیگر را انتخاب میکنند. هرکس به طریقی در تقلا است تا بتواند کسب درامد ایده آلی داشته باشد. اما متاسفانه اکثر از این تقلا ها بی نتیجه میمانند. کسانی که درس میخوانند معمولا بعد از فارغ التحصیلی در پیدا کردن شغل شکست میخورند و تمام زحماتی که این همه سال کشیدند و شب بیداری هایی که برای درس محتمل شدند به راحتی هیچ و پوچ میشوند و بر باد میروند. کسانی هم که راه های دیگر را انتخاب میکنند معمولا به دلیل نداشتن سرمایه زیر دست این و آن میشوند و تا آخر عمرشان هم زیر دست میمانند. در نهایت نتیجه این شده است که بسیاری از جوانان بیکارند و حتی پول شارژ خود راهم ندارند و بسیاری دیگر هم به کار های سخت با حقوق اندک مثل کارکردن در رستوران ها و کارگری در جاهای مختلف مشغول هستند و به هیچ وجه از شرایط زندگی خود رضایت ندارند.... در این میان عده ای اندکی نیز با زحمات فراوان شغل دولتی پیدا میکنند که بدک هم نیست و میتوانند یک زندگی بخور نمیری داشته باشند. با شغل های دولتی میتوان با 10 ساعت کار همراه با اضافه کاریوو صبح خیلی زود از خواب بیدار شدن به درامد روزی 100هزار تومن رسید. خب با این شغل ها افراد حتی وقت بودن در کنار خانواده خود را هم به زور پیدا میکنند چه برسه به تفریح کردن و آن هم با این حقوق اندک!

 

پس همه افراد دنبال یک راه کسب درامد زیاد در قبال کار آسان و زمان کاری اندک هستند. جالب است بدانید این راه جادویی و فوق العاده خیلی وقته که جلویی چشمان همه افراد قرار گرفته ولی افراد از آن در جهت کار های بیهوده و بی فایده استفاده میکنند. این راه جادویی را همه ما میشناسیم : اینترنت

 

 

بسیاری از افراد ثروتمند جهان که عکس های آن ها را مدام در تلویزون و اینترنت و مجلات مشاهده میکنید از طریق همین اینترنت به این ثروت دست پیدا کرده اند. بنده خودم تا چند سال پیش از اینترنت فقط برای کار های بیهوده مثل دانلود فیلم های مختلف چت کردن در گروه های تلگرامی و چرخ زدن در شبکه های اجتماعی استفاده میکردم. اما زمانی رسید که دیگه واقعا از وضع موجود خسته شدم و به دنبال یک تعقیر بزرگ در زندگیم بودم . دوست داشتم به جای اینکه ماشین های مدل بالا و لوکس رو فقط در فیلم ها و یا در خیابان ها ببینم. خودم یکی از آنها را داشته باشم دوست داشتم به جای اینکه مکان ها و مناظر قشنگ رو فقط در فیلم ها ببینم. خودم به اونجاها سفر کنم و لذت ببرم. دوست داشتم پدر و مادرم و کلا اقوامم بهم افتخار کنند. 

پس تصمیم گرفتم دنبال راه های کسب درامد درست و حسابی از اینترنت بگردم . تبلیغات مختلفی در سایت های مختلف دیدم. در سایت های مختلف آموزشاتی بعنوان کسب درامد زیاد از اینترنت میفروختند که هرکدوم از آنها قیمت های مختلفی داشتند. از 1000تومن شروع میشد تا بیست سی هزار تومن. بنده تقریبا همه آموزشاتی که در زمینه کسب درامد اینترنتی بود رو از سایت های مختلف خریداری کردم ولی واقعااا بیشترشون به معنای واقعی کلمه مزخرف بودند یکی میومد آموزش در فعالیت سایت های هرمی و کلاهبرداری رو میذاشت. یکی میومد فعالیت در بازاریابی های شبکه ای و حرام رو آموزش میداد، یکی نحوه سرمایه گزاری در بیمه رو میگفت و الی آخر که بیشترشون هم نهایتا دو سه صفحه حرف مفت میزدند و تموم میشد. من میموندمو با چند صفحه چرت و پرت که بابت خرید این فایل ها از دست داده بودم . یکی نبود بگه آخه آدم عاقل اگر این راه ها راست میگن و این راه ها باعث کسب درامد میشن پس چرا قیمت اموزششون نهایتا بیست تومنه !!

چیزی که باعث درامد میلیونی میشه چطوری میشه قیمتش انقدر کم باشه!

 

 

دیگه کلا نامید شدم و دست از تلاش برداشتم. حتی دیگه حوصله ای کار های بیهوده ی سابقم رو هم نداشتم! تا اینکه یک روز یکی از دوستانم که برای تحصیل به بلاروس رفته بود باهام تماس گرفت و بعد از احوال پرسی و یکم مکالمه بهم گفت کارو بار چطوره منم که خیلی نا امید بودم گفتم داغون و خلاصه براش توضیح دادم و اون بهم یه پیشنهاد خیلی خوبی داد و گفت خودش داره یه سری فعالیت های انجام میده و اونجا کسب و کار اینترنتی برای خودش راه انداخته و کارهایی که انجام میده هم خیلی آسونن و تخصص و زمان زیادی هم نمیخوان و گفت که اتفاقا این کار ها در ایران خیلی خیلی بهتر جواب میده و میشه روزی یک میلیون تومان و حتی بیشتر درامد داشت. و میگفت روزی دو الی سه تومن به پول ایران درامد دارم و در روز شاید حتی نیم ساعت هم فعالیت نمیکنم! یک لحظه احساس کردم با یکی از همون تبلیغات مزخرف در اینترنت مواجه شدم یا اینکه دوستم میخواد من رو وارد فعالیت های هرمی و غیر مجاز بکنه. دوستم برام شفاف سازی کرد که داره درمورد چه چیزی صحبت میکنه.

 

اکثرا مردم این فرصت هارو نادیده میگرند و به راحتی از کنارش رد میشند

و نهایتا ادم های کمی وارد این کسب و کار طلایی میشند  

شما هم میتونید این پیشنهاد شگفت انگیز همکاری باما رو داشته باشیدو زندگیتونو تعقیر بدید یا اینکه میتونید برید و به زندگی کسل کننده قبلیتون ادامه بدید 

انتخاب دسته خودتونه.

 

 

"لطفا تا انتها صفحه رو مطلاعه کنید"

"راهنمایی خرید"

<لطفا هنگام خرید ادرس ایمیل یا جیمیل خودتون رو به درستی وارد کنید >

<بعد از پر کردن مشخصات مربوطه رو گزینه تکمیل خرید کلیک کنید در غیر این صورت خرید شما ناقص میماند و لینک دانلود فایل ها براتون ارسال نمی شود>

 

 

 

کاملا حلال و شرعی

داعمی و نامحدود

 درآمد شما بستگی به کار خودتون دارد

و اگر روزی یک الی دو ساعت وقت بزارید اگه یکم زرنگ باشید میتونید در روز  ۲۰۰تومان به بالا درامد داشته باشید، و اگه وقتتون ازاده  میتونید بیشتر کارکنید درامد 1/5 میلیونی در روز داشته باشید! بله شوخی نیست واقعا میتونید به درامد بالایی دست یابید.

درامدتون رو میتونید  هر وقت که خواستید دریافت کنید، 

 

خیلیا از این راه دارند درامد خوبی کسب میکنند پیغام هاشون هست که ازما تشکر میکنند و درامدی هم که کسب میکنند نوش جونشون باشه.

"نکات زیر رو حتما حتما با دقت بخونید "

/سوال های متدوال/

  آیا این کار ها از لحاظ شرعی حلال هستند؟

از لحاظ قانونی مشکلی ندارند؟

درامدمان از داخل ایران خواهد بود؟

 

پاسخ: این کارها صد در صد حلال هستند و هیچگونه مشکلی چه از لحاظ قانونی و چه از لحاظ شرعی ندارند و شما میتوانید همزمان از تمامی روش ها استفاده کنید و از درامدشان لذت ببرید. درامد شما از آن روش اصلی که آموزش داده ایم و همچنین بسیاری دیگر از روش های معرفی شده به عنوان هدیه از داخل ایران و بصورت ریال خواهد بود و چندین روش درامدزای جدید هم اموزش داده ایم که درامد آنها از خارج کشور و بصورت دلار میباشد. درآمده دلاری که از این روش ها کسب میکنید را به راحتی میتوانید از طریق صرافی های آنلاین معتبر به ریال تبدیل کنید و آن را به حساب بانکی خود در ایران واریز کنید.

2  قیمت آموزش ها برای من گرونه.من از خودم حتی هزار تومان هم ندارم و حتی پول خرید اموزش رو هم قراره از دوستم قرض بگیرم شما رو به خدا اگر این آموزش هم مثل بقیه آموزش های موجود در اینترنت کاربردی نیست و درامدی نداره بهم بگید؟

 

پاسخ: دوست عزیز اتفاقا این روش ها مختص کسانی مثله شماست که میگید از خودتون هزارتومان هم ندارید. با این روش های فوق العاده به درامدی خیلی خوبی میرسید. نگران نباشید چون در صورتی که واقعا دل بکار بدهید و نکات گفته شده را انجام دهید قطعا این پول رو از طریق این روش ها درمیارید و قرضتون رو میدهید. پس اصلا نگران نباشید.

 

درمورد قیمت ثبت نام و اموزش هم باید خدمت شما عرض کنم که این قیمت به هیچ وجه گرون نیست. اگر میبینید در اینترنت بسته هایی با قیمت ده پونزده هزار تومان یا نهایتا بیست سی هزار تومن به آموزش کسب درامد از اینترنت به فروش میرسند خب باید بدانید که آن آموزش ها چیزی جز چرت و پرت نیستند.

 

 

3 سوال . چرا سایت شما نماد اعتماد الکترونیکی ندارد؟ پس ما چطوری به شما اعتماد کنیم و فایل اموزشیتان را خریداری کنیم؟ اومدیم و شما هم مثل بقیه سایت های کسب درامد دروغگو و کلاهبردار بودید.

 

پاسخ: همانطور که میدانید سایت ما یکی از سایت های زیر مجموعه فورکیا( www.4kia.ir ) میباشد. میتونید به سایتش مراجعه کنید و میبینید که خود فورکیا نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال دارد. همچنین همانطور که قابل مشاهده است. فورکیا داری گواهینامه SSL یا همان پروتکل امنیتی https نیز میباشد بنابراین تمام اطلاعاتی که کاربران به سیستم سایت ما که زیر مجموعه فورکیا میباشد میدهند(هرچند که بسیار سطحی هستند) و پرداخت های بانکی و.. همه و همه تحت کنترل و حفاظت پروتکل امنیتی SSL انجام میگیرند. خب حالا با خودتان فکر کنید آیا امکان دارد مجموعه بزرگی مانند فورکیا اجازه فعالیت به فروشگاه های نامعتبر و بی کیفیت و کلاهبردار را در سیستمش بدهد؟

اگر من کارم بی کیفیت بود فورکیا اجازه فعالیت به من را میداد؟ مسلماً خیر"

 

 "نکات مهم درمورد پشتیبانی سایت "

شما دوستان عزیز و گرانقدر میتوانید از طریق تلگرام با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنید. پشتیبانی سایت با کمال میل آماده پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های شما سروران گرامی میباشد. آدرس تلگرام پشتیبانی را در قسمت تماس باما اعلام کرده ایم. لازم به ذکر است به منظور راحتی شما عزیزان، به جای استفاده از سیستم وقت گیر تیکتینگ، فقط از تلگرام برای پاسخگویی استفاده میکنیم. بنابرین فقط و فقط پیغام هایی که از طریق تلگرام دریافت میکنیم را پاسخ میدهیم و از پاسخگویی و رسیدگی به پیغام هایی از طریق بخش "پشتیبانی خرید" و یا فرم تماس موجود در صفحه ی "تماس باما" دریافت میشوند معذور میباشیم. بنابرین بار دیگر تاکید میکنم فقط و فقط از طریق ادرس تلگرامی که در صفحه "تماس با ما " قرار داده ایم باما ارتباط برقرار کنید.

ایدی پشتیبانی تلگرام

@plepeletaoj

 

 

متن رو زیاد طولانی نمیکنیم اگر علاقه مند هستید به راحتی پول دربیارید پیشنهاد طلایی و شگفت انگیز رو از دست ندید.

و یک چیزه دیگه هدایایی برای شما در پیکج گزاشتیم که قیمت این اموزش ها و اپلیکشین ها در سایت های دیگر هرکدوم به قیمت ۲۰،۰۰۰ الی ۴۰،۰۰۰ هست که رایگان در اختیارتون قرار دادیم. تا دیگر خیالتون راحت باشد که با پولی که بابت ثبت نام و آموزش های اصلی پرداخت میکنید هدیه های ویژه ای هم دریافت میکنید

 

 

و در آخر سوالی یا نظری داشتید میتونید در پایین صفحه در قسمت دیدگاه برامون کامنت کنید. و پیشنهاد میکنم نظرات کاربران رو بخونید تا ابهاماتتون برطرف بشه" برای ارسال دیدگاه نیازی به وارد کردن ایمیل نیست"

به پاسخ دادن به سوال های متداول و تکراری معذوریم.

یاحق"♥

 

 

 

" تبریک "

قیمت اصلی  محصول ما 250.000هزار تومان هست که بخاطر درخواست های دوستان با تخفیف باور نکردی 80%

"50.000 " تومان ارائه میشود.

 

حالا دیگر مختارید! میتوانید با این 50 تومان یک عدد شامپو کلیر بخرید. یا این مبلغ ناچیز رو صرف خرید آموزشی بکنید که با استفاده از اون به راحتی ممکنه در عرض چند ساعت یا چند دقیقه این 50 تومان رو کسب کنید. همین الان از هرجایی که خواستید میتوانید قیمت شامپو کلیر را جویا شوید میبینید که واقعا قیمت یک عدد شامپو کلیر بین 50 تا 75 هزار تومان است!

آیا پکیج آموزشی که آینده شما را میسازد و شمارا از خلایق کاملا بی نیاز میکند ارزشش از یک عدد شامپو کمتر است؟؟ آیا بهتر نیست پول یک عدد شامپو را برای خرید ابزار رسیدن به آرزو هایتان خرج کنید؟؟ به هر حال تصمیم با خود شماست و کسی شمارا به کاری اجبار نمیکند.. سرنوشت و آینده هرکس در گرو تصمیمات کلیدی خود اوست .. این همان تصمیم کلیدی شماست..


مبلغ واقعی 250,000 تومان    80% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 50,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 1806

دیدگاه های کاربران (0)


مطالب تصادفی

  • سی و هفت روش فوق العاده و واقعی برای کسب درآمد از اینترنت
  • چهارده کتاب پیشنهادی کوین تردو
  • استخدام در سایت و کسب درامد از اینترنت
  • اف ال استدیو موبایل
  • آموزش کسب درامد از بورس

امكان ندارد كه كسى چراغى براى ديگران روشن كند و خودش در تاريكى بماند